slideshow s moi snimki:)

песни

неделя, 15 март 2009 г.

По какво си приличат изборът на мъж и на GSM





Искам да споделя с вас как купих последните си два GSM-а)) и какво разбрах от това във връзка с точния човек за мен

Когато тръгнах да си купувам първия си GSM , тогава още не работех. Баща ми е инженер по професия, цял живот се е занимавал с компютри, центали и телефони също- сглобявал ги е, ремонтирал и т.н. Искаше да избере най- доброто за мен, което да бъде мой подарък и със сигурност знаеше какво точно е подходящо за мен. Аз обаче не му позволих да го направи. Вече бях решила кой GSM да си купя- защо ли- ами защото харесвах външността му: беше сребрист и и дисплеят му светеше в зелено (любимия ми цвят). Все едно да си купиш кола само защото е червена))) Баща ми беше с мен, опита се да ме убеди с какви ли не разумни доводи да не купувам този GSM, но аз бях непреклонна. Искам него и толкова. Въпреки нежеланието си, баща ми уважи моя избор и ми купи GSMа, който исках.Познайте какво стана Той не ставаше абсолютно за нищо. Малко след като го купих, батерията му се изтощаваше всеки ден почти от пълна на нула, и това не беше единственият му недостатък.. Накрая батерията му съвсем падна и дори и номерата си не можех да прехвърля, преди да го изхвърля.

Вторият път тръгнах да си купувам сегашния ми GSM:))) Отново бях с баща ми, вече сама изкарвах пари, но този път направих нещо съвсем различно. Казах: “Тате, не ме интересува външността и аз какво мисля. Искам ти да ми избереш GSM, знам, че ти знаеш кое е най- доброто за мен”. Баща ми се съобрази с моето мнение, избрахме го заедно, но последната дума беше негова. Този път послушах съветите му. Сега имам страхотен GSM- красив на външен вид, батерията му издържа 10-12 дена, има страшно много функции и на всичкото отгоре е и евтин!!!

Какво научих от всичко това и какво общо има всичко това с избора на точния човек ли Ще ви кажа
1. По- добре е да нямаш изобщо GSM (мъж), отколкото да имаш такъв, който само ще ти създава проблеми)
2. Ако сбъркаш в избора на GSM, винаги можеш да го изхвърлиш и да си купиш нов, но с мъжа сключваш завет за цял живот и изборът е фатален
3. Не прави мойта грешка да избираш само по външен вид- по мелодията (защото пее хубаво) или по зеления цвят (на очите му да кажем)) Има много по- важни неща. Проучи го, виж какви "функции"(качества) притежава и дали това е, което на теб ти трябва. Научи колкото се може повече неща за него, преди да направиш избора.
4. Ако си такъв индианец в брака, какъвто съм аз в GSMите, по- добре се посъветвай с някой, който разбира. Който вече е преминал през това и може да ти даде подходящите съвети. Много е важно да знаеш що е това GSM (брак) преди да решиш да имаш такъв))
5. И най- важното:
Посъветвай се с твоя баща. Тръгни да направиш с Него твоя избор. Както моя баща е инженер, прави GSM-и, ремонтира ги, знае коя част каква е и познава в дълбочина телефоните, така и нашия Небесен Баща. Той познава човека срещу нас в дълбочина и знае дали е подходящ за нас. Остави го Той да направи избора, недей да Му налагаш мнение, защото Той най- вероятно ше го уважи и после ти ще се ядосваш много.Той със сигурност знае кое е най- доброто за теб

Това е от мен. Бог с вас))

Няма коментари: