slideshow s moi snimki:)

песни

четвъртък, 11 юни 2009 г.

Истинската любов чака


Чух тази песен и се влюбих в нея. Какво красиво послание има тя!!! То е толкова близко до сърцето ми и толкова реално. Затова искам да го споделя с вас, интерпретирано по мой собствен начин...
Мили мой, много е трудно да чакам, когато времето лети толкова бързо, колкото песъчинките пясък преминават през пръстите ми. Да те чакам тогава, когато целия свят е обърнат с главата надолу. Но аз искам да го правя- да стоя и да пазя сърцето си и всичко в мен чисто- толкова чисто, колкото капчиците роса сутрин. Искам да ти бъда вярна. Истинската вярност започва много преди да срещнеш човека за теб. Не искам да ти дам разбити частици от наранено сърце- не, искам ти да го имаш цялото, пазено като съкровище специално за теб. Ти заслужаваш това. Когато дойдеш в живота ми, ще видя, че си е струвало. И че ти също си ме чакал..
Някои неща в живота ни не стават бързо, на момента. Много пъти трябва да чакаме, приятели. Но когато чакаме, един ден ще видим резултата. Вярвам го с цялото си сърце. Истинската любов е търпелива и... чака:)

Няма коментари: